The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ניתוחי עפעפיים

מדוע נחוצים ניתוחי עפעפיים? כמה סיכון יש בניתוחים פלסטיים? איך בוחרים את המנתח הטוב ביותר עבורכם? מה ההשלכות של הימנעות מניתוח כזה?

העיניים הם אלה אשר יוצרות את הקשר הראשון אם הפרטנר לשיחה, גורלות נקבעים על ידי קשר העיניים בין בני אדם, בין אם אלה יחסים זוגיים או הצלחה באודישנים או היכרות חברית כזו או אחרת. לעיניים משמעות עצומה הרבה מעבר לכושר הראייה, חשוב מאוד להקפיד על מראה עיניים יפה ומרשים.

כל אחד נולד עם צורת עיניים כזו או אחרת, אולם השנים משפיעות ומשליחות על צורת העיניים, שרירי העיניים נחלשים עם השנים ומצריכים ניתוחי עפעפיים על מנת להרים חזרה את העפעפיים הנפולות. כמו כן ניתוחי עפעפיים נדרשים גם במקרה של שינויים כאלה ואחרים בעפעפיים התחתונים. בלפרפלסטי הוא השם הלועזי של ניתוחי עפעפיים. בלפרופלסטי נדרש לא רק בשל העובדה כי שרירי העפעפיים נחלשים אלה גם משום שהעור נמתח יתר על המידה.
כאמור ניתוחי עפעפיים נדרשים משום שאותם העפעפיים הנפולים מקנים מראה מבוגר מאוד ועייף מאוד, מראה זה ללא ספק ישפיע לרעה על הקשרים הבין אנושיים הנוצרים ועשוי להשפיע לרעה גם על הביטחון העצמי.

כמו כן ניתוחי עפעפיים נדרשים וחשובים גם מבחינה בטיחותית. אותם עודפי עור אשר נופלים על העיניים עשויים להסתיר שדה ראייה. הסתרת שדה ראייה עשוי להיות משמעותי מאוד לנהגים ולעוד מקרים כאלה ואחרים.

הזרקות שומן? איך לבחור את המנתח הטוב ביותר?
כאמור במקרה של התערבות כירורגית כזו או אחרת אין להתפשר על המנתח הטוב ביותר. בין אם זה לצורכי הזרקות שומן או לצורכי החלפת ארובת עין חשוב להתייעץ ולקבל חוות דעת על המנתח שלכם. מוטב והמנתח יהיה מנוסה ביותר ובעל יכולות מוכחות וידע נרחב ככל היותר.

אינוקליאציה? רק אצל ד"ר דניאל בריסקו!
ד"ר דניאל בריסקו מנתח מומחה של אינוקליאציה ועוד מבחר גדול מאוד סוגי ניתוחים פלסטיים של העיניים. בין השאר מומחה עולמי באותם ניתוחים של העפעפיים. ד"ר דניאל בריסקו רכש ידע רב וניסיון של שנים רבות. טיפול אישי ומסור ואחריות מלאה.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button