The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ניתוח עפעפיים – אור חדש

ניתוח עפעפיים – לראות את העולם באור חדש

ככל שאנו מתבגרים, סימני הגיל נותנים את אותותיהם בנשים וגברים כאחד. הראשון להיות מושפע מכך הוא עור הפנים ואזור העיניים וסביבתן בפרט. רפיון רקמות העור באזור העיניים יוצר עודפי עור המצטברים ומכבידים על העפעפיים, גורמים בתחילה לבעיה אסטתית הגוברת עם השנים, מכבידה על העפעפיים עד לכדי פגיעה בשדה הראיה ומכאן באיכות הראיה במידה ואינה מטופלת בזמן.
הקשר הברור שנותן טיפול ברפיון העפעף לשיפור ואיכות הראיה לצד הרווח הקוסמטי נכנס לתודעה ומביא יותר ויותר אנשים לתובנה שטיפול בבעיה הינו הכרחי ונכון לעשותו לפני שמצב העפעפיים מחמיר.
ואכן ניתוח עפעפיים הוא אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר בימינו, שכן הוא נותן פתרון שאינו רק אסתטי אלא גם פונקציונאלי ובריאותי, הרמת עפעפיים פותחת את שדה הראייה ובכך משפרת ומחזירה לנו איכות חיים שהייתה ואם תרצו לראות באור חדש את העולם.

ניתוח עפעפיים – כל היתרונות

מספר יתרונות בולטים לניתוח הרמת עפעפיים, ראשון ומיידי לאבחנה הינו כמובן הנושא האסתטי החשוב מאד עבור נשים וגברים כאחד. ניתוח הרמת עפעפיים מחזיר לפנים מראה צעיר ורענן פותח את העיניים ומוריד מאיתנו את המראה העייף שקיבלנו עם השנים. לעיתים קרובות משולב ניתוח הרמת עפעפיים עם ניתוח להרמת גבות או גם עם ניתוח לטיפול בעפעפיים תחתונים מה שידוע כשקיות מתחת לעיניים.
יתרון בולט נוסף הינו מהאספקט הבריאותי, הרמת עפעפיים עשויה להיות לנטל עבור אנשים רבים, אשר סובלים מעפעפיים נפולות וצנוחות העשויות להפריע לשדה הראייה שלהם ולפגיעה ממשית באיכות החיים. אנשים מבוגרים רבים חווים תאונות מיותרות כמו נפילות בבית ובחוץ כשהגורם הישיר לכך הוא שדה ראיה מצומצם המגביל ופוגע בפעילות שלנו. באמצעות ניתוח להרמת עפעפיים הם יכולים להחזיר את הראייה שלהם למצבה התקין וכך לקבל אורח חיים בריא ותקין יותר.

ניתוח עפעפיים – איפה מבצעים?

במידה ואנחנו סמוכים ובטוחים שאנחנו מעוניינים בניתוח הרמת עפעפיים, כעת כל מה שנותר הוא לבחור את המקום והרופא לביצוע הניתוח. בחירה נבונה של רופא היא מפתח להצלחה של הניתוח, רופא בעל ניסיון רב ויכולות ניתוחיות גבוהות תורמים להצלחת הניתוח תוך הקפדה על תאום ציפיות עם הפציינט. לד"ר בריסקו ניסיון רב בניתוחי עפעפיים לסוגיהם. ד"ר בריסקו אף נבחר, מס פעמים ברצף, ע"י עמיתיו לאחד מהרופאים המובילים בתחומו בארץ במגזין פרובס.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button