The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ניתוח עפעפיים עליונים

כל אדם שנמצא במנוחה, לכאורה מוחלטת, ממשיך לקיים פעולות שונות החשובות לבריאותו. אנו לא מדברים רק על פעולות הלב ועל הנשימה אלא גם על פעולות כגון עפעוף של העפעפיים העליונים והתחתונים. לעפעפיים חשיבות רבה בשמירה על בריאות העין ומניעת אבדן לחות אך יש להן גם משמעות אסתטית לא קטנה, משום כך, קיים ביקוש לטיפול אסתטי מסוג ניתוח עפעפיים עליונים. אך האם זהו טיפול שנועד רק לצורך אסתטי? בהחלט לא. עבור חלק מהמטופלים יש לכך גם משמעות רפואית ובריאותית.

מראה צעיר ורענן

המראה הצעיר והרענן שמאפיין אנשים צעירים מאוד הולך ונעלם עם השנים. לצד הופעה של קמטוטים וקמטים, נוצר גם מצב של הישמטות העפעף בשל חולשת שרירים ושינויים ברקמה. ניתוח עפעפיים עליונים, שנועד פעמים רבות לשפר את המראה וליצור רושם הרבה יותר צעיר ומושך נועד לעיתים גם לתיקון מצבים בעייתיים מבחינה רפואית. לפני שנספר גם על כך, נספר שהניתוח גם נועד ליצור מראה יותר נמרץ ופחות עייף.

אגב, כדאי לקחת בחשבון שטיפול מסוג ניתוח עפעפיים עליונים לא נועד רק למין הנשי וגם לא רק לאנשים מבוגרים מאוד. אצל חלק מהאוכלוסייה חלה צניחה של העפעף כבר בגילאים צעירים יחסית, לקראת גיל העמידה או מעט אחריו. לכן, ביקוש לטיפול זה קיים בטווח גילאים רחב יחסית וכן בקרב גברים ונשים גם יחד.

החשיבות הבריאותית

אחרי שדיברנו על המשמעות היחסית מוכרת של ניתוח עפעפיים עליונים בהקשר של אסתטיקה, נוסיף ונאמר כמה מילים על המשמעות הבריאותית של טיפול זה. אצל חלק מהמטופלים, כאשר קיימת צניחת רקמה משמעותית של העפעף ואף של אזור הגבות, חלה הגבלה של שדה הראיה. כאשר לא מדובר על פגיעה מינורית, לניתוח יש יכולת לשפר מאוד את איכות החיים ואת היכולת לראות בקלות ללא צורך בהטיית הראש.

מצב רפואי נוסף שבו יש משמעות רבה לניתוחים באזור העפעפיים הוא כאשר חל מצב של התהפכות העפעף. מצב כזה, שמכונה בלשון הרפואה מצב של אקטרופיון, עשוי לגרום לדלקות, לכאבים, ליובש חמור ולבעיות קשות אף יותר. לכן, לצד שיפור קוסמטי ניכר, ניתוחי עפעפיים יכולים להוות פתרון רפואי חשוב בקרב לא מעט מטופלים.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button