The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

הרמת עפעפיים – ניתוח

מהלך ניתוח הרמת עפעפיים

חשיבות רבה יש לשלב הראשון בניתוח , שלב סימון מקום החתך. המנתח מסמן שני קווי חתך , האחד לאורך קו הקפל בעפעף ואת השני יבצע המנתח במרחקים משתנים מעל הקו הראשון וזאת ע"פ מדידת כמות העור העודפת שעליו להסיר.
החיתוך יתבצע בעזרת מחט קולרדו או בתדרי רדיו המפחיתות את עוצמת הדימום ומאפשרות למנתח שליטה בדימום. במידת הצורך בנוסף להסרת עודפי העור יוסרו גם רקמות שומן. בשלב זה בניתוח להרמת העפעפיים מעצב המנתח את קונטור וצורת העפעף.
עם הסרת כל עודפי העור והשומן בעפעף העליון נתמקד בסגירת העפעף. נעשה שימוש בתפר נספג הנמס כעבור שלושה שבועות. ניתן גם להוציא את התפר כעבור שבועיים בזמן הביקורת.
בניתוחי הרמת עפעפיים המשלבים טיפול בשריר הלבטור במידה ונדרש, מבצע ד"ר בריסקו בגישה נפרדת באותו ניתוח. טכניקה זו של ניתוחי הרמת עפעפיים עליונים מצמצמת את הטראומה באזור העיניים ונותנת תוצאה סימטרית וטבעית יותר.
ניתוח הרמת עפעפיים עליונים מתבצע תחת הרדמה מקומית עם או בלי אלחוש על מנת להביא את הפציינט לנינוחות במהלך הניתוח ולשם הפחתת הדימום.

לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

לאחר ניתוח הרמת עפעפיים יוצא המנותח לביתו ללא כל חבישה עם הוראות להמשך טיפול הכוללות ניקיון העפעפיים העליונים בעדינות באמצעות פד עדין עם מים פושרים או מים מבקבוק סטרילי ושימוש במשחה האנטיביוטית למרוח על העפעף. בבדיקה, לאחר שבועיים יוסרו התפרים במרפאה למרות היותם תפרים מתמוססים.
על העור שמסביב לעין להיות מוגן מחשיפה לשמש ע"י שימוש במשקפי שמש. יש להימנע ממריחת מייק-אפ במשך שבועיים לפחות, כשלאחר מכן, מומלץ להשתמש במייק אפ מבוסס מינרלים.
במהלך השבועיים-שלושה הראשונים שלאחר ניתוח הרמת עפעפיים , ניתן במידת הצורך להשתמש בתכשיר דמעות מלאכותיות. חשוב לזכור כי אין למשוך את העפעפיים התחתונים מטה, על מנת להשתמש במשחות ובטיפות.
ביום שלמחרת ניתוח הרמת עפעפיים יש לנוח ככל הניתן, להימנע מלהתכופף וממאמץ מיותר. יש לישון תוך הטיית הראש ב 20-30 מעלות למעלה ע"י הגבהת המזרן עם שתי כריות מתחתיו.
ניתן להמשיך בפעילות השגרתית, אך יש להימנע ככל הניתן מלהתכופף או ממאמץ יתר לפחות למשך עשרה ימים. פעילות כמו מכון כושר או עיסוק בספורט כלשהו בתקופה זו יפגעו בהחלמה ובתוצאות הניתוח.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button