The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ניתוח עפעפיים

מה המשמעות של ניתוח להרמת עפעפיים? מי מוסמך לבצע ניתוח כזה? איך בוחרים את המנתח לניתוח קוסמטי בעיניים? למה חשוב לבצע ניתוח כזה?

הרבה שאלות והרבה מאוד תהיות בשאלת ניתוח עפעפים. מחד זהו ניתוח קוסמטי אשר אין בו צורך דחוף ומנגד זהו ניתוח אשר ללא ספק ישפר משמעותית את איכות החיים. ניתוח כמו כל ניתוח הוא הליך כירורגי ויש להתייחס אליו ברצינות הראויה ולכן חשוב להבין את המשמעויות של ניתוח מסוג זה.

ובכל זאת ניתוח עפעפים הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הנהוגה בעשורים האחרונים. ההתמודדות היום יומית בהזדקנות הביאה אל העולם אין ספור אפשרויות בין אם אלו אפשרויות כירורגיות כאלו ואחרות או בין אם זה צורות שונות של שמירה על עור צעיר ורענן.

ניתוח להרמת עפעפיים הוא בראש ובראשונה המלחמה במראה המזדקן. לא פעם אדם כזה או אחר סובל מצניחה של העפעפיים בתוצאה מהיחלשות בשרירים הסובבים את ארובת העין או בשל הזדקנות העור. סיבות אלו מובילות אל ניתוח הרמת עפעפיים.

אך מסתבר כי ישנה עוד סיבה לאותה הרמת עפעפים. הצורך בכך נובע לא פעם בשל העובדה כי עפעפיים נפולות מסתירות את שדה הראייה. תופעה זו עשויה לפגוע מאוד באיכות החיים ומה גם שהיא עשויה להיות מסוכנת ביותר במיוחד לאלה אשר נוהגים רכבים, על כן ניתוח עפעפים היא גם צורך בטיחותי.

מנתחי עפעפיים? איך לבחור נכון את המנתח שלכם?

כאמור כל הליך כירורגי מצריך התייחסות ורצינות. בבחירת מנתחי עפעפיים חשוב מאוד לשקול את כל השיקולים החשובים ביותר על מנת להגיע אל המנתח הטוב האיכותי ביותר לטובת ניתוח עפעפים מושלם.

חשוב מאוד לבדוק את הרזומה של המנתח ובמיוחד ניסיונו בתחום הספציפי של הרמת עפעפים. מומלץ לקבל חוות דעת חיובית על המנתח שלכם.

ניתוח עפעפים רק עם ד"ר דניאל בריסקו!

ד"ר דניאל בריסקו אחד המנתחים החשובים ביותר בישראל לתחום העפעפיים. ד"ר בריסקו רכש ידע רב ומיומנות רבה באלפי ניתוחים אשר ערך בארץ ובעולם. ד"ר בריסקו מרצה בתחום בכל העולם והוא בעל שם עולמי בתחום זה.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button