The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ניתוח צניחת עפעפיים

עם העלייה בגיל סובלים אנשים רבים מהתרופפות של רקמות שונות בגוף, לעיתים עם מיקוד באזור העפעפיים והעיניים. העובדה שטיפול מסוג ניתוח צניחת עפעפיים נותן פתרון טוב לבעיה של צניחת העפעף בגיל המבוגר ידועה יחסית – אולם חשוב לשים לב שזהו טיפול שעשוי להביא מזור גם לאנשים בגילאים צעירים יחסית ולפעמים גם בקרב ילדים צעירים.

בשורות הבאות נספר של ניתוח צניחת עפעפיים שנעשה במבוגרים, טיפול מסוג זה שנעשה בקרב ילדים ואפילו על טיפול כזה שנועד להוות פתרון למצבים רפואיים.

לא רק מבוגרים

כפי שהזכרנו, ניתוח צניחת עפעפיים הינו טיפול שמתאים במקרים מסוימים לאנשים מבוגרים (וכן לקשישים) ובמקרים מסוימים גם לילדים. ידוע היטב שניתוחים מסוג זה מקובלים מאוד בקרב אנשים שחזותם החיצונית חשובה להם, בקרב שחקנים וזמרים, מרצים ואנשי מכירות וכדומה. בנוסף, ישנם מקרים שהטיפול החשוב הזה נדרש בקרב מטופלים צעירים ביותר וכן בקרב מי שסובל מבעיה רפואית של התהפכות העפעף.

בקרב אחוז מסוים של ילדים קיימת צניחת עפעף מלידה, מצב שנגרם בשל אי סדירות בשריר שאחראי להרמת העפעפיים. נקודה מעניינת נוספת היא שמצב זה יכול להתרחש בעפעף יחיד ולעיתים בשני העפעפיים והטיפול נעשה על ידי מנתח מומחה. הטיפול משפר את תפקוד השריר ובמקרים רבים מעלים את צניחת העפעף באופן מלא.

תופעה זאת, במידה ואיננה מטופלת, מביאה לתופעות לא פשוטות ולא נעימות. הילד הסובל מכך, ממש כמו מבוגר הסובל מצניחת עפעפיים חמורה, עשוי לסבול מכאבי צוואר וגב כתוצאה מהטיית הראש (במאמץ לשפר את שדה הראיה). יש בכך גם כדי להגביר את הסיכון ליובש בעין ולא פעם הדבר מביא גם לקשיים חברתיים והתנהגות אימפולסיבית. טיפול מתאים, אם כן, הוא לא רק אפשרי אלא גם נחוץ.

מורידים שנים מהחיים

מצב נפוץ מאוד הוא שאנשים מבוגרים, החל מגיל העמידה, מתלוננים על מראה עייף גם כשהם ערניים לחלוטין. בחלק ניכר מהמקרים הללו, ניתוח צניחת עפעפיים יהיה הפתרון הטוב ביותר שמביא לשיפור דרסטי במראה הפנים. מטופלים רבים שכבר עברו את התהליך (שניתן, אגב, בהרדמה מקומית) מספרים על תחושה שבבת אחת קולפו מהם שנים רבות והם נראים ומרגישים צעירים מתמיד.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button