The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ניתוח הרמת עפעפיים

איך בוחרים את המנתח הטוב ביותר עבורכם לטובת ניתוח הרמת עפעפיים? מהו אותה תופעת אנטרופיון? כמה משפיעים העפעפיים על חיינו?

התרבות המערבית היא זו אשר בעשורים האחרונים החליטה להילחם בהזדקנות הטבעית של הגוף. מלחמה זו באה לידי ביטוי בניתוחי הרמת חזה לנשים או בניתוחים פלסטיים כאלה ואחרים כמו מתיחת עור וכולי.

אחד הניתוחים שהכי משפיעים על המראה הצעיר הוא ללא ספק ניתוח הרמת עפעפיים. עפעפיים משפיעים ומשמעותיים ביותר בהתרשמות הראשונית שמקבל אדם כזה או אחר מבן שיחו. עיניים עייפות ויש שיגידו עצובות משפיעות ישירות על הביטחון העצמי והיכולת לתקשר עם הזולת.

מה גורם לעיניים להיראות עייפות? למעשה צניחת העפעפיים העליונות קורות בשל הזדקנות העור מצד אחד ומצד שני שרירי העפעפיים נחלשים מאוד עם השנים והופכים לרפויים יותר ויותר. סיבות אלו גורמות למעשה לנפילת העפעפיים ולכיסוי חלקי של העין.

מכאן אנו יכולים ללמוד כי מנתח עפעפים אשר מותח בחזרה את העפעף כלפי מעלה גם מאפשר שדה ראייה טוב יותר למנותח. פגיעה בשדה הראייה עשוי להשפיע ולהוות סיכון משמעותי במצבי נהיגה וכולי.

כמו כן אנו נתקלים לא פעם בתופעה שנקרית אנטרופיון, תופעה זו היא למעשה פגיעה ביכולת של העפעף לבצע את פעולתו כראוי והוא מתקפל פנימה אל תוך העין. בשל כך העין נפגעת, תחושות לא נעימות של צריבה, דמע ותחושת גוף זר בעין מלוות את התופעה.

מנתח עפעפים? איך בוחרים מנתח לטובת ניתוח הרמת עפעפיים?

כאמור כל הליך ניתוחי כזה או אחר יש בו מן הסיכון, למרות שניתוח מסוג זה נחשב בטוח יחסית עדיין אין להתפשר על מנתחי עפעפים הטובים ביותר שיש. חשוב מאוד לבדוק עד כמה המנתח שתבחרו מנוסה בדיוק בסוג הניתוח שאותו תרצו לקיים. מוטב לבדוק ולהתרשם לטובה בכדי להגיע בביטחון מלא לניתוח שלכם.

ניתוח הרמת עפעפיים עם ד"ר דניאל בריסקו!

כאמור ניתוח הרמת עפעפיים הוא ניתוח קוסמטי, ד"ר בריסקו הוא אחד מאותם מנתחי עפעפים הבולטים בתחום. ד"ר בריסקו למד והשתלם אצל גדולי המנתחים בכל העולם והפך לשם עולמי בזכות עצמו.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button