The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

שקיות מתחת לעיניים

אנשים רבים נאלצים להתמודד עם תופעה של שקיות מתחת לעיניים, תופעה זו משפיעה על האסתטיקה של הפנים, היא גורמת להן להיראות עייפות וכן יוצרות מראה פנים מבוגר הרבה יותר מגילם האמיתי של אלה אשר מתמודדים עם תופעה זו.

תופעה של שקיות מתחת לעיניים נוצרת כתוצאה מיציאה של שומן אשר טמון באזור העיניים כלפי חוץ. שומן זה יוצא בכל פעם כשאנחנו צוחקים או בוכים, תנועת העיניים גורמת לו לצאת. כשאנחנו צעירים הרי שתופעה זו פחות מוכרת, שכן המערכת מספיק חזקה בשביל להחזיר את המראה של הפנים לקדמותו. אך כשאנחנו מזדקנים השרירים נחלשים, וכתוצאה מכך השומן נשפך החוצה, מה שיוצר מראה של שקיות מתחת לעניינים. יחד עם זאת צריך לזכור שגם העפעפיים שלנו נחלשות לעת זקנה, מה שמוסיף למאה העייף והמאוד לא נעים בפנים שלנו.

בדרך כלל אנשים אשר מתמודדים עם שקיות מתחת לעיניים, הם גברים ונשים בני חמישים ומעלה. בגיל זה שרירי הפנים נחלשים מחד, ומאידך כל תנועה שעושים בגיל הזאת בפנים, כבר משאירה סימן. בדיוק כמו שקמטים נחרשים על הפנים ומשאירים סימן בגיל זה כך גם תנועות הבכי והצחוק, משאירות סימנים סביב העיניים (וכן סביב הפה ובלחיים).

הפתרון לשקיות מתחת לעיניים הוא מאוד פשוט. ניתן לבצע טיפול בלייזר אשר מסיר את שכבות העור השומניות ובכך מחזיר את העור לקדמותו, כומר, הוא מיישר את שטח הפנים ומעלים את השקיות של העור. מכשירי הלייזר, כידוע, מסוגלים לשפר באופן ניכר את עור הפנים ולהעניק לנו מראה צעיר ורענן.
פתרון נוסף הוא ניתוח פלסטי. במסגרת ניתוח מעלימים את השקיות מתחת לעיניים וכן דואגים להרים את העפעפיים, זאת באמצעות הסרת שומנים מתחת לעפעף. בכך מחזירים את המראה הצעיר והרענן לפנים. כמובן שניתוח הוא דבר יותר מורכב מאשר טיפול בלייזר, אך עדיין מדובר על הליך פשוט באופן יחסי.
פתרון אחר, הוא באמצעות טיפולים ביתיים שונים, חומצות וקרמים למיניהם. הבעיה היא, שלא מדובר בפתרון קבע, יש לחזור שוב ושוב על הביצוע שלו ולא תמיד זה עוזר.

אם אתם רוצים לדעת עוד טיפולים להסרת שקיות מתחת לעיניים, זה הזמן להשאיר פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר. מרפאתו של ד"ר דניאל בריסקו, מתמחה בטיפולים אלו וכן בטיפולי עפעפיים שונים. ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. אפשר לפנות אלינו במייל, טלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button