The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

דקומפרסיה של ארובת העין

מה המשמעות של דקומפרסיה של ארובת העין? מתי יש צורך באותה דקומפרסיה של ארובת העין? איך בוחרים את רופא העיניים לביצוע הליך זה?

העיניים אומרות את הכל. אין ספק כי המפגש הראשוני של כל אדם כזה או אחר עם הזולת נוצר רושם ראשוני ואינטראקציה ראשונית בזכות העיניים ועל כן יש חשיבות רבה מאוד ביכולות של העיניים של כל אחד ואחת לשדר מסר מסוים. במצבים בהם העיניים אינן בריאות השדר הוא ללא ספק עשוי להיות בעייתי משהו.

אחת הסיבות לביצוע דקומפרסיה של ארובת העין היא בשל העניין האסתטי שבכך. הצורך לתיקון המצב הקיים הוא כאמור בראש ובראשונה בריאותי, אולם מעבר לכך ישנה חשיבות רבה במראה האסתטי ועל כן נעשים מאמצים רבים מאוד על מנת להחזיר לעין את צורתה המקורית אולם ספק רב אם ניתן להחזיר ולהקנות למטופל את המראה שקדם למחלה במדויק.

אם כן מה היא דקומפרסיה של ארובת העין? זו היא למעשה תוצאה של בליטת העין החוצה כתוצאה ממחלות כאלה ואחרות. בין השאר ניתן למנות את בלוטת התריס ובעיות בתפקודה כאחד מאותם מקרים בהם נוצר מצב של בלט עין. במקרים אלה נוצר לחץ על העין וישנו הכרח להגדיל את ארובת העין לגודל שמתאים לגודלה של העין. אי ביצוע של דקומפרסיה של ארובת העין עשוי להסב נזקים רבים.

סובלים ממחלות עיניים? איך בוחרים את רופא העיניים שלכם?

חשוב מאוד להבין כי בכל הקשור לבריאות העיניים שלכם לא ניתן להתפשר על פחות מהטוב ביותר ועל כן מומלץ מאוד כי הליכים רפואיים כאלה ואחרים יבצע רופא העיניים הטוב ביותר, המקצועי ביותר ובעל ניסיון רב. ניתן לקבל את חוות דעתם של מטופלים אשר עבור טיפול דומה. כמו כן אין להתפשר על רמת השירות.

ד"ר דניאל בריסקו פועל למענכם!

במרפאתו של ד"ר דניאל בריסקו ניתן יהיה לקבל מגוון רחב מאוד של טיפולים. בין יתר התמחויותיו של ד"ר דניאל בריסקו ניתן למצוא התמחות בכל הקשור לבעיות ומחלות עפעפיים, התמחות בפתרון בעיות בדרכי הדמעות ועוד.

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button