The Art Of Eyes

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

ת"א: הברזל 20, רמת החייל | עפולה: יצחק רבין 18

ניתוח עפעפיים

תאמו פגישה:

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ניתוח עפעפיים – ניתוחי עפעפיים

תפקידם של העפעפיים העליונים לשמור על בריאות העין ובכך לאפשר ראיה ברורה וחדה. במהלך השנים עובר עור הפנים שינויים המשפיעים על המראה שלנו. שינויים הנובעים מהתבגרות, היחלשות השרירים, איבוד האלסטיות של העור, דיאטות קיצוניות, עישון, השפעות של הגרביטציה ועוד.
צניחת עפעפיים יכולה להגרם כתוצאה מעודפי עור או כתוצאה מהחלשות שריר הלבטור וחשוב לאבחן ולהתייחס למקור הבעיה. בבואנו לאבחן מהם הגורמים לצניחת העפעף יש חשיבות רבה לגורמים לצניחה , ידע והכרות עם האנטומיה ומבנה העפעף חשובה לאבחון נכון וטיפול מתאים בבעיה לקבלת תוצאה מקסימאלית הן בפן הרפואי והן בפן הקוסמטי.
ניתוחי עפעפיים מקובלים מאד והינם הנפוצים ביותר מבין ניתוחי הפנים. תוצאות הניתוח מעניקות מראה רענן באזור העיניים ומצעירות את מראה הפנים בכללותם. שילוב ניתוח עפעפיים עם ניתוח עפעפיים עליונים וניתוחי הרמת גבות משלימים ומשפרים את תוצאות הניתוח.

לא רק טיפול קוסמטי

ניתוחי עפעפיים, הגם שהם נתפסים כהליך קוסמטי במקרים רבים הם משרתים צורך תפקודי. וזאת כאשר צניחת העפעפיים מכסה חלק ממרכז שדה הראיה ומגבילה בכך את היכולת לתפקוד יומיומי.
ישנם מקרים נוספים של בעיות עפעפיים רפואיים, כמו רפיון שרירים בעפעף התחתון או צמיחת ריסים הפוכה . מצבים אילו הנקראים אקטרופין ואנטרופיון ניתנים לפתרון עי ניתוח רפואי ואף נמצאים בסל הבריאות. ניתן לשלב אותם עם ניתוחי עפעפיים תחתונים.

למה צריך לצפות

אנשים המתעניינים בניתוח עפעפיים מבקשים לדעת למה יש לצפות במהלך הטיפול וגם לאחריו. הנקודות העיקריות שצריך להתכונן אליהן הן:
מדובר על ניתוח שמבוצע לרוב בהרדמה מקומית, מה שמקצר את זמן ההתאוששות.
בחלק מהמקרים נדרש לא רק ניתוח להסרת עודפי עור אלא גם ניתוח פטוזיס לתיקון השריר.
יש לקחת בחשבון זמן החלמה .

לתיאום תור חייגו: 072-3969917

מרפאות: הברזל 20, בניין אסותא רמת החייל ת"א / יצחק רבין 18, עפולה​

Call Now Button